Hemma hos mig.

Jag tycker att man bör utgå från tre färger i hemmet när man inreder.
Tex: Svart och vitt som grundfärg och med ett inslag av T.ex. rosa, rött orange, eller grått osv.
Det piggar upp hemmet och det ger det mer karaktär.
Jag har vitt från väggar upp till taket, valde att inte ha någon tapet jag ville få en genuin känsla av fräschet och att det skulle se öppet och fint ut. Mina golv är svarta trägolv och i badrummet har jag svarta klinkers.
Jag har en öppen planlösning för kök och vardagsrummet, för det får rummet att se större ut. Mitt kök har en svart bänkskiva och vita "vitrinskåps" dörrar i samma serie och är från Ikea. Har keramikhäll för jag tycker det ser mer stil rent ut än dom gamla traditionella spisarna.
Jag har färgerna vit och svart med ett inslag av rosa. Rosa/vita kuddar, rosa stolsdynor, ljusrosa poslin, rosa värmeljus m.m HmHome har väldigt fina inredningssaker för hemmet, lakan och liknande

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte ta kort så man får se hur det ser ut?:)

2010-10-21 @ 13:47:30
Postat av: Andrea

Ja absolut! Det ska jag ta och göra :D

2010-10-21 @ 13:51:47
URL: http://jagandrea.blogg.se/inredning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0